DYRLEGER

Dyrleger og dyreklinikker vi samarbeider med.

AniCura SKIEN DYREKLINIKK

AniCure Skien Dyreklinikk

Anicura Skien dyreklinikk og DIN HUNDESKOLE I NORGE har inngått samarbeid for å bidra til omsorg og det beste for mennesker og dyr.

Tlf: 355 38 111

Adresse: Strømdaljordet 6, 3727 Skien

skiendyreklinikk.no kan du lese om Anicura Skien Dyreklinikk.

Anicura Skien Dyreklinikk ligger i landlige omgivelser 3 km fra Skien sentrum. Dyreklinikken ble etablert av veterinær Niels Højgaard Andersen i 1977, og syv år senere flyttet de inn det arkitekttegnete nybygget. Skien Dyreklinikk drives i en 400 m2 stor bygning, og er i dag godt utstyrt med det som skal til for å drive et moderne hospital for dyr.

Klinikken har fått nye eiere. Veterinærene Camilla Aschehoug Krogsrud og Jan Håkon Greaker har overtatt driften av Skien Dyreklinikk. Etter over 10 år med studier, jobberfaring og etterutdanning i utlandet er ambisjonen å ta klinikken inn i en ny tid der gamle tradisjoner og god service skal kombineres med moderne utredning, diagnostikk og utvidet behandlingsmetoder.

A-Vet Smådyrklinikk

Zoo Krabaten