Øvrige kurs - Din Hundeskole

ØVRIGE KURS

Her finner du en oversikt over våre øvrige kurs.

Ro og kommunikasjon med hund-kurs

Ønsker du å få bedre kommunikasjon med hunden din, og å lære hvordan du kan nå inn til den i møte med andre hunder, mennesker og andre situasjoner hunden blir stresset i?

Har du utfordringer med disse elementene: Gå i bånd, høyt stressnivå på hunden, hilse situasjoner eller passere andre hunder på tur?

Da kan dette kurset hjelpe deg.

Vi går også gjennom hva som kan stresse hunden, ro, kontaktøvelser, samt andre spørsmål du måtte ha.

Kurset tilrettelegges for hunder i alle aldre.

Dette er et kurs som tar for seg hva stress er og hva som skal til for å hjelpe hunden til å takle hverdagen sammen med oss bedre.

Så sliter du med stress, uansett rase og alder, så kan du melde deg på her.

Moro- / triksekurs

Moro, triks og innkallingskurs: Her blir det introduksjon til spor, hinder, bakpartskontroll, rygge, sitte bamse, lydighet og flere artige triks og aktiviteter vi kan gjøre sammen med hunden vår. Hvordan trene innkalling for å gjøre at hunden vår kommer når vi roper på den. Kurset tilrettelegges for alle og det blir tips i forhold til hvordan vi kan gjøre disse øvelsene med det utstyret vi har hjemme. Vi vil også gjennomgå kommunikasjon og gode grenser for eier og hund.

Barn & hund-kurs

På disse kursene kan barn ha med egen hund eller låne hund av oss. Det er maks seks barn på disse kursene da vi ønsker å gi barna god oppfølging.
Kursene passer for barn fra 5 år og oppover. Er barna under 10 år må en voksen delta sammen med barnet.

Vi lærer barnet hvordan håndtere hunden og hvordan få kontakt med hunden. Vi gir også barnet informasjon om hvordan lære inn lyder, øvelser og triks.

Konkurransekurs

Ønsker du å trene mot konkurranser kan vi i Din Hundeskole tilby Bronsemerkekurs.

Sommerkurs / Ukeskurs

Vi har sommerkurs i flere av våre kursbyer hver sommer. Både for valper og eldre hunder. I Stokke vil det også bli agilitykurs. Disse kursene går ifra 2-4 kvelder.

Fast hver sommer har Thomas Thorvaldsen sommerkurs på Nøtterøy, Sandefjord og i Horten.

Kursene til alle instruktørene som er gjennom sommeren blir lagt ut på hjemmesiden vår, samt delt på Facebook m.m.

Kontakt oss direkte for mer informasjon.

Din Hundeskole I Norge
Hotvedtgrenda 14